РБЖ Азимут НОВОСТИ ТУРНИРНАЯ ТАБЛИЦА О КОНКУРСЕ НАШИ АВТОРЫ МЫ ПЕЧАТАЕМ ФОРУМ
Текущее время: 19.04.2019 00:22

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 6 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: al023 Осколки мечты
СообщениеДобавлено: 14.04.2019 17:21 
Не в сети
Site Admin

Зарегистрирован: 08.01.2007 11:46
Сообщения: 4287
Откуда: Одесса
Обсуждение рассказа al023 Осколки мечты


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: al023 Осколки мечты
СообщениеДобавлено: 15.04.2019 11:55 
Не в сети
Искатель приключений

Зарегистрирован: 10.04.2019 12:10
Сообщения: 9
Дуже жорстокий спосіб виведення людини з гри. Особливо жаль кота :(
Я не експерт з психології, але мені здається сильні емоції, такі як втрата близьких людей не сприяли б відчуженню людини від гри, можливо навіть би посилювали цей зв'язок. Якщо те, що залишилося у грі було справді дорогим, то навіть повернувшись до реального життя, людина б все одно відчувала тугу. Якщо гра була для неї реальністю, то біль від утрати залишився б. Плюс, будь-яка втрата проходить стадії: заперечення, гнів, прийняття і в стані війни легко затриматися на стадії гніву і знайти вихід через помсту.
Звісно, є варіанти як це обійти. Наприклад, при довровільному виході, людина повністю забуває що було в грі, завдяки впливу на мозок. Або наприклад для виводу Тані з гри підібрали саме цей варіант, бо визначили що інші варіанти виводу з нею не спрацюють. Втрата генерала, нагадала втрату батька, втрата кота – втрату ще когось там. Загалом показати більше саме внутрішньої мотивації чого саме такі дії змусять її вийти.
Ще варіант, якщо людина в грі для того щоб пережити сильні емоції і досвіди (війна, зорельоти і т.д.) то все що треба зробити це забрати ці емоції, закинути їх на планету буденності і нудноти :) Але я погоджуюся, що описати нудність цікаво це мішн імпосібру.

Удачі, авторе!


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: al023 Осколки мечты
СообщениеДобавлено: 15.04.2019 22:07 
Не в сети
Танцующий с бубном
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 17.01.2014 21:50
Сообщения: 1634
Откуда: С хутора близ Диканьки
Приветствую, Автор!
Войнушка, значит...
В виртуале...
А что мне Автор хотел сказать?
Подозреваю - то, что реал лучше всех виртуалов вместе взятых.
Мысль хорошая. Но представлена как-то неубедительно.
Или что-то другое?

Успехов! :D
А описание войнушки навеяло :wink:

_________________
...Кем бы ты ни был - мир тебе и свет. Кем бы ты ни был - грош тебе цена...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: al023 Осколки мечты
СообщениеДобавлено: 16.04.2019 11:41 
Не в сети
Приживала
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11.01.2019 11:27
Сообщения: 53
Откуда: Київ
Досить реалістичний варіант майбутнього. Працюють роботи, більшість населення перебуває у віртуальних світах.
Добре це чи погано - не знаю. Тут віртуальний світ привабливіший ніж реал. Що вибере людство?

_________________
- Світ став замалим, Джек.
- Світ такий самий. Щастя в ньому менше.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: al023 Осколки мечты
СообщениеДобавлено: 16.04.2019 13:52 
Не в сети
Чечако

Зарегистрирован: 12.01.2019 15:25
Сообщения: 24
Проблема зрозуміла - віртуальний світ краще. Але от показано це якось не до кінця. хотілося б більше акценту на тому, що дівчина привязана до своєї ВР. хотілося б більше дилеми героя, який і сам, от-от, та й зірветься.
а загалом...круто, удачі на конкурсі!))


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: al023 Осколки мечты
СообщениеДобавлено: 16.04.2019 15:46 
Не в сети
Искатель приключений

Зарегистрирован: 01.01.1970 03:00
Сообщения: 1
міль писал(а):
Я не експерт з психології, але мені здається сильні емоції, такі як втрата близьких людей не сприяли б відчуженню людини від гри, можливо навіть би посилювали цей зв'язок... Плюс, будь-яка втрата проходить стадії: заперечення, гнів, прийняття і в стані війни легко затриматися на стадії гніву і знайти вихід через помсту.
Ще варіант, якщо людина в грі для того щоб пережити сильні емоції і досвіди (війна, зорельоти і т.д.) то все що треба зробити це забрати ці емоції, закинути їх на планету буденності і нудноти

З контексту зрозуміло, що головний герой здатен впливати на процес гри як завгодно. Отож, саме «буденність і нудноту» він і використовує насамкінець. На станції спокій і тиша, можливість мститися і таке інше відсутня.

міль писал(а):
Якщо те, що залишилося у грі було справді дорогим, то навіть повернувшись до реального життя, людина б все одно відчувала тугу.

Це не має анінайменшого значення. Герой нікого не рятує, він виконує суто технічну роботу — допомагає людям «випірнути» з віртуальності на деякий час для вирішення якихось питань (у даному випадку — юридичних). Що гравці робитимуть потім — їхня особиста справа. Вочевидь, цей його клієнт незабаром повернеться назад, що ж тут поробиш...

Юлес Скела писал(а):
А что мне Автор хотел сказать?
Подозреваю - то, что реал лучше всех виртуалов вместе взятых.
Мысль хорошая. Но представлена как-то неубедительно.
Или что-то другое?

(глубокомысленно) Автор хотел, чтобы уважаемый читатель сам сделал выводы…

Панас писал(а):
Тут віртуальний світ привабливіший ніж реал. Що вибере людство?

Так отож...

Зюпа писал(а):
Проблема зрозуміла - віртуальний світ краще. Але от показано це якось не до кінця. хотілося б більше акценту на тому, що дівчина привязана до своєї ВР. хотілося б більше дилеми героя, який і сам, от-от, та й зірветься.

Розумію вас, але мені кортіло показати дану ситуацію саме так, неоднозначно. Щоб було над чим замислитись. Зрештою, мій герой не обирає час, у якому живе, та не знає відповіді на всі питання.

Зюпа писал(а):
а загалом...круто, удачі на конкурсі!))

Дякую! Навзаєм!


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 6 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB