РБЖ-Азимут http://rbg-azimut.com/forum/ |
|
ah012 Культ культури http://rbg-azimut.com/forum/viewtopic.php?f=120&t=3413 |
Страница 1 из 2 |
Автор: | Администратор [ 21.01.2018 18:36 ] |
Заголовок сообщения: | ah012 Культ культури |
Обсуждение рассказа ah012 Культ культури |
Автор: | Волод [ 22.01.2018 19:39 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
12 Культ культури Страшна назва. Стає моторошно... А потім ще й люди їздять на возах з кіньми... Оооо... Має бути пост-апокаліптика. Як от у "Поштарі" Бріна. Але, от з'являються два дивні "чувачки" і починають "підколювати" одне одного – а оповідання від того руйнується... Потім з'являється купа електроніки. І вже незрозуміло, а де ж електромобілі? Знову трагізм – діти нехтують освітою. І ще й бійня! А вони: "і ми разом розсміялася." ... Це як? Чому? А потім ці два дивні чувачки виявляються нелегальними експерементаторами... Це не біда, але нащо тоді тулитися до Універу? Коли світ такий широкий? І сторінки філософії – жодним чином не відновлюють їх репутацію... Бо, зрештою, і філософія якась однобока. Таки не всіх цікавлять танці й старовинні пісні. І чомусь таке заохочення не застосовують в сучасному освітньому процесі... А ще дивно, що вцілілі діти (якимось зовсім вже дивним дивом вцілілі!), з їхньою то купою "гаджетів" – не зберегли самі собі музику й танці... І все це якось порушує цілісність оповідання і його їдею. Може при перечитуванні буде зрозуміліше? Отже, бажаю успіхів і другого туру |
Автор: | Карусель [ 22.01.2018 20:54 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Ничего не поняла, автор, вот от слова совсем. Приехал на подводе, привез компьютер. Мир какой-то странный. Где есть техника, там и машины вроде должны быть, а тут подвода. Драки какие-то непонятные, эксперименты тоже. Ну а название... https://www.youtube.com/watch?v=VLRodqBtacg |
Автор: | Автор ah012 [ 22.01.2018 21:28 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Волод, дякую за прочитання і відгук, а то я вже подумав був, що тут так ніхто нічого і не напише Напевно, Ви досить швидко читали розповідь, тому й не помітили потрібні пояснення. Також, зовсім не виключаю того, що й сам дещо забув описати чи дописати (один момент так точно пропустив, побачив вже після завантаження. Трішечки роз'яснень |
Автор: | Волод [ 22.01.2018 22:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Автор ah012 писал(а): Волод, дякую за прочитання і відгук, а то я вже подумав був, що тут так ніхто нічого і не напише Напевно, Ви досить швидко читали розповідь, тому й не помітили потрібні пояснення. Також, зовсім не виключаю того, що й сам дещо забув описати чи дописати (один момент так точно пропустив, побачив вже після завантаження. Трішечки роз'яснень Нє...Це я вже знав Корисною, в оповіданні, була би інфо, що за межами поля вся техніка згнила за лічені роки? 10р – і справді реально... А мо й менше. Саме так нині роблять... Також цікаво, і досі неясно, чому саме діти вижили? Вони ж необачні, нежиттєздатні... Чит. "Володаря Мух", є укр. в мережі. І дуже вже доречним було би посилання (реальні: автор, назва, видавець...?) на якусь справжню методику навчання, що трапилась(?) комусь з експерементаторів. А втім, авторові видніше . |
Автор: | Доминанта [ 24.01.2018 11:34 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Название хорошее. Задумка тоже хорошая, да и прочиталось легко. Только... лично мне помешало чёткое деление на чёрное и белое. „Смотрите, какой ретроград этот ректор. А вот герои – молодцы: догадались, как правильно”, - как бы говорит нам автор. Можно и так оставить. Приобщение к знаниям с помощью искусства - совершенно нормальная практика: деток учат в том числе брагодаря песенкам и стишкам. Ничего революционно нового. К тому же, петь и танцевать человечество научилось гораздо раньше, чем считать и писать, грубо говоря. Культура и наука всегда шли рука об руку. Вот и показалось несколько странным, что ректор так сильно цепляется за свой устав. Он это делает, чтобы что? Потому что злой самодур? Да-да, он объясняет, почему. Но как-то наивно выглядит всё это противостояние, поэтому сложно было проникнуться. А вот момент предательства понравился. Тут как раз всё достоверно и по-человечески: герою трудно решиться на жизнь, полную физической боли. |
Автор: | Окказионал [ 24.01.2018 19:01 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Тема 3, авантюра Педагогическая поэма. Только уж больно сумбурная и наивная, как мне показалось. Извините, автор. |
Автор: | Автор ah012 [ 25.01.2018 10:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Доминанта, дякую за відгук. Всі Ваші зауваження слушні. Насправді, я не хотів все чітко розділити на чорне і біле, просто не вистачило вміння правильно викласти свій задум на папері. Тай надто багато чого залишив на розсуд читача, треба було по-іншому подати. Окказионал, Вам теж дякую за відгук. І не вибачайтеся, то ж Ваша думка. |
Автор: | Семьдесят Первый [ 27.01.2018 19:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Я так понимаю, это камень в огород современной системы образования? Но чтобы "заострить вопрос" пришлось придумать какую-то комету, от которой вымерли только человеческие взрослые особи; придумать ректора, который эту систему обязывает нести в массы, а непокорным - рубить головы... Извините, наивно как-то, как на мой вкус. Нет, ну литературу, например, еще можно так изучать. Грамотность, может, тоже. Дальше-то уже "не взлетит". Как физике обучать, с танцами и песнями? Или трех классов церковно-приходской хватит? Мне хочется верить, что там помимо "культа культуры" есть и другие хорошие идеи, но в рассказе-то их нет. Если брать воплощение - в рассказе нет сюжета. Конфликт возникает где-то в середине, после затянутого диалога. Если правильно понимаю, диалог - это чтобы не было "лекции профессора Петрова", разбавить лекцию "живыми фразами", возможно - познакомить с героями. Но диалог занимает половину рассказа, это слишком долго. Потом душевные метания героя, обмен высоко-пафосными речами ректора и Назара и все, рассказ закончился. Мне было бы намного интереснее вместе с Назаром ехать по селам, говорить с родителями и детьми, смотреть, как они начинают учится, с Христей можно было бы добавить любовную линию. И все это время - нагнетать напряжение с позиции Грига: сначала метания, что выгонят; потом папку таки нашли; потом Григ знает, что все закончится катастрофой. И таки катастрофа. Извините, если что не так. |
Автор: | Автор ah012 [ 27.01.2018 20:07 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Семьдесят Первый писал(а): Извините, если что не так. Дякую за Ваш відгук. Знаєте, якщо всі коментатори кажуть, що не зрозуміли основного задуму моєї розповіді, значить я дійсно недостатньо добре його виклав. Тож мені треба ще працювати над собою. |
Автор: | Семьдесят Первый [ 27.01.2018 20:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Автор ah012 писал(а): Знаєте, якщо всі коментатори кажуть, що не зрозуміли основного задуму моєї розповіді, значить я дійсно недостатньо добре його виклав. Тож мені треба ще працювати над собою. Или читать не умеем. Извините, а в чем основная задумка? Мне интересно, что я проглядел. |
Автор: | Автор ah012 [ 28.01.2018 02:12 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Семьдесят Первый писал(а): а в чем основная задумка? Як кажуть, "после боя кулаками не машут". Тож вважаю, що краще буде переписати розповідь (що й планую зробити в майбутньому), аніж пояснювати читачам те, що мені не вдалося їм донести через текст. На жаль, таке в мене вже не вперше |
Автор: | Семьдесят Первый [ 28.01.2018 09:25 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Автор ah012 писал(а): Як кажуть, "после боя кулаками не машут". Тож вважаю, що краще буде переписати розповідь (що й планую зробити в майбутньому), аніж пояснювати читачам те, що мені не вдалося їм донести через текст. На жаль, таке в мене вже не вперше Мне как критику (да и просто читателю) было бы интересно, что я просмотрел, на что не обратил внимания - или не обратил достаточного внимания. Если вы найдете время, например, после конкурса (чтобы не было ощущения махания кулаками после драки) ответить - буду благодарен. |
Автор: | Чукча-Социолог [ 28.01.2018 10:31 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
ИМХО, объяснять ценность образования в обществе "средневековые крестьяне + почти современная городская культура" будет ненужно: качество жизни скажет само за себя. Любое научно-техническое достижение, особенно из числа имеющих практическую значимость, будет зримо агитировать в нужную сторону. А таковым является любое достижение. Даже разноцветный брезент можно замечательно монетизировать: достаточно вспомнить цену на крашеные ткани в доиндустриальный период. Да родители бы палками загоняли детей в школу, стоило бы им лишь заподозрить, что таким образом можно заполучить нечто подобное! Ну и да: сюжетно как-то пустовато слегка. |
Автор: | Валентин Дрозд [ 31.01.2018 17:39 ] |
Заголовок сообщения: | Re: ah012 Культ культури |
Добрий день. Дивно, але не побачив хоч одного порозумілого коментаря. Розумію так, що всі заангажовані на карколомний сюжет, захоплюючу інтригу і несподівану кінцівку. А тут навіть незрозуміло, автор про проблеми системи освіти розбовідає, чи щось інше. Хороше оповідання. Сподобалось. Добре, що хоть у другий тур пробилось. Не все так погано у нашому королівстві! Все просто - у назві. Найкращим тлом для подібних роздумів буде звільнитись від зайвого, від "гоміну" технологічної цивілізації. Тому загибель цивілізованного людства, але збереження його дітей разом з унівеситетською установою, якій і виводити спільноту з підрослих дітей на рівень цивілізації. От автор і пропонує разом поміркувати, а що то воно є - освічене, цивілізоване людство. Тому і Ректор, заангажований на домінування освітньої доктрини (Статуту), і ГГ - Григ і Назар. Трохи шаблонно, але для короткого оповідання цілком допустимо. Не пам'ятаю звідки, але є така теза: "Культура породжує цивілізацію. Цивілізація губить культуру. Без культури гине сама." Багаторазово підтверджено всесвітньою історією. Зміна культур обов'язково призводить до зміни цивілізацій. Наприклад, в Римській імперії занепад язицької культури і зародження християнської призвело до поступового занепаду Римськоі цивілізації, але зародженню цивілізації християнськоі. Епоха відродження, яка потіснила християнську цивілізацію, зародила нашу - сучасну. Культура - основа. Пісні, танці, казки, міфи - основа. Потім на них, як на основі, будується інше, здатне до розвитку і прогресу. Дякую, авторе. Досить непогано підняли цю тему. Особисто не проти топ-десятки. |
Страница 1 из 2 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |